wtorek, 20 maja 2014

Od Kazana Cd Saphi

- Nie urodzi się tak jak inne. Jednak w miocie jest niemożliwe aby urodziło się 15 szczeniąt. On ma już wyznaczone imię. Zajmie miejsce Szatana.  Jego imię brzmi Metatron Ten który zajmuje tron obok boga.- Powiedziałem. Uśmiechnąłem się. Nagle przypomniałem sobie przepowiednię.
- Krew z krwi. Życie z życia. Zanim ojciec ich i matka się narodzili oni już stąpali po ziemi. Stworzeni z ich krwi. Z krwi bożego kowala syna dnia i nocy i córy natury i lodu- Powiedziałem. Wtedy zrozumiałem sens przepowiedni. Archaniołowie to dzieci moje i Saphiry. Stąpali po ziemi  nim się narodziliśmy. Ona jest córką Natury i Ice'a natury i lodu. Ja jestem synem Day'a i Night dnia i nocy. Jestem bożym kowalem.
- Saphi słyszałaś tę przepowiednię?- Zapytałem.
Saphi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz