poniedziałek, 3 lutego 2014

Od River Cd Próba

Odwróciłąm się na drugi bok i zobaczyłam jakiegoś wilka. Nie wiedziałam gdzie jestem i o co chodzi?
- To co? Chcesz spróbowyć swych sił w kolejnej próbie, River? Przy okazji byś mi pomogła.
A więc nazywam się River? O jakie składniki chodzi? Co się stało że nic nie pamiętam? Nie chcę powiedzieć o amnesii... Muszę to jakoś ukryć...
- River? Słuchasz mnie? Dalej chcesz być w Watasze Herosów?
- Eeeee... Tak... To co mam zrobić? O jaką próbę chodzi?
- Próba będzie za 3 dni bo musisz jeszcze wyzdrowieć... Wolałabyś, żeby próbą było to, że będziesz musiała przejść taki tor przeszkód przez trudne przeszkody, czy może wolisz przynieść z odległego i strasznego miejsca jakąś rzecz?
- Myślę, że mogę spróbować zrobić oby dwa zadania zrobić... - Gdy chciałam wstać nagle... - Nie mogę się ruszyć!!!
- O Boże...
* Kazanie?*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz